fredag 23 maj 2008

Jag har inte tiiiid

Schema:
Fredag 23/5 - Arbete 10-19.45, Öl med bror - 22-02.
Lördag 24/5- Arbete 9.45-16.45, Ledig kväll
Söndag 25/5- Hemresa, uppsatsskrivande fram till
Ons 28/5- Inlämning av uppsats. Tvätta, fotbollsträning
Tors 29/5- Opponera på någon annans uppsats, packa inför flytt
Fre 30/5- Omhemtentamen pga av tidigare lättja. Flytt till Stockholm under kvällen
Lör 31/5- Stödja Becks i Marathonlöpandet. Om hennes löparknä ger med sig alltså. Skall även försöka umgås med min familj som hjälper mig flytta.
Sön 1/6- Dop för kusinbarn, fortsätta umgås med familjen och skriva hemtentan.
Mån 2/6- Opponering och hemtenta
Tis 3/6- Opponering och hemtenta
5/6- Hemtentan lämnas in och jag kan börja planera för sommarens arbete.

Det här känns lugnt. Ja just det. Jag har korridorsveckan, vilket innebär att jag måste städa efter mina korridorare, crap.

Inga kommentarer: