torsdag 15 maj 2008

Sommaren

Efter idogt googlande har jag lyckats lista ut vilka av mina favoritserier som gör comeback i sommar/höst. Just nu sitter jag med ett fånigt leende och konstaterar att jag förmodligen kommer att vara lika blek i augusti som jag var i februari. Nya säsonger får:
  • Dexter
  • Weeds
  • Californication
  • Entourage
  • 30 Rock
  • Dirty Sexy Money
  • Chuck
  • Scrubs
Intressant att notera är att Scrubs byter kanal från NBC till ABC, vad det betyder för innehållet har jag ingen aning om. Ser även att Lost fortsätter i all oändlighet, varför? Finns det någon som fortfarande följer den serien?

Mitt bloggande är numer återupptaget. Min svacka är över. Jag har varit på den andra sidan, och gräset var inte grönare.

1 kommentar:

Anonym sa...

underbart! jag har saknat min seriemördare /jesper