torsdag 20 december 2007

Sahara Cameltoe

Satte mig nyss framför tv:n och zappade lite. Och där satt de, Sahara Hotnights, och framförde The loneliest city of all från deras senaste skiva. Och det var då det slog mig; jag hade ju missat en av årets bästa covers och även anledningen till att vi dansat oss svettiga till Dusty Springfield hela hösten.

När de galanta damerna från Robertsfors spelade i det nya konserthuset i Uppsala var givetvis Han med mustaschen med entourage där. Efter att ha spelat av de flesta av deras egna hits började tonerna av en underbar, men ack så okänd för oss, låt klinga.

Efter idogt forskande lyckades jag hitta det här youtubeklippet från Malmöfestivalen. Håll till godo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uppdateringen är under all kritik just nu. Skärpning.

Hannes Asplund sa...

Under ALL kritik.
Jag bloggar snart om saken.
Jgg har hört mascararykten...

Anonym sa...

Har du lagt ner?

//Bröderna