måndag 18 februari 2008

överlevnadsschema v.8

Måndag: 08.30 - 22.00: Skriva hemtenta,
22.30 - 00.00: Träna

Tisdag: 08.30 - 17.00: Jobba i Stockholm, revelj 06.30. Sängdags runt 02.00. Blir nog tvungen att se Moto Boy på kvällen.

Onsdag: 10.00 - 18.00: Hemtenta. Funderar på att unna mig några timmars sömn innan Arsenal spelar mot Milan. Kick-Off 20.45

Torsdag: 10.00 - 20.00 Hemtenta. Har hört rykten om en liten träff på ekonomikum under dagen. Således kan jag få ägna en liten del av dagen åt förmodligen meningslösa diskussioner med mina kursare om Globalisering/Internationalisering och identitetsskapande. Spännande.

Fredag: Han som inte längre har någon mustasch surrade om klubbtvång under kvällen. Dagen ägnas åt studier, som vanligt den här veckan.

Lördag: Sovmorgon. Arsenal spelar 13.45. Innan dess tänker jag inte röra mig ur sängen. Antar att jag måste fortsätta skriva under kvällen.

Söndag: Tidig uppstigning. Idag ska hemtentan in. Efter det kan jag vila, nicka till framför Sportspegeln och somna in som en nöjd man. 21.30 Söndag kväll.

Analys:
Vecka åtta börjar intensivt med sena kvällar och tidiga förmiddagar. Men empiriska studier har visat att Han med mustaschen presterar bäst under press. Således kommer även Juno, The Darjeeling Limited och No Country For Old Men att avverkas under veckan. 2008 kanske är filmens år. Eller inte. Strejken är ju över!

Fridens

ps. Han med mustaschen uppdateras fr o m nu minst en gång om dagen. Eller i alla fall några gånger i veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

It's alive! You're alive! Uppskattas. Du fattas mig. Kram!